• Fokozott hát izzadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő! 3-4 éve kezdett el a hátam nagyon izzadni,főként nyáron tapasztalom ezt a problémát,amit előtte ilyen mértékben sosem vettem észre.Hűvösebb időben is előfordul de akkor, inkább enyhe stressz hatására.Nincs sem pajzsmirigy problémám és nem vagyok túlsúlyos sem,mondhatni nagyon vékony vagyok(42 kg).Nem tapasztalok ilyen erős izzadást sem a hónom alján,sem a talpamon. Érdeklődnék,hogy mit gondol mi okozhatja?Már nagyon frusztrál,főleg nyáron amikor nem bírok egy világosabb pólót felvenni,mert nagyon látszik. Olvastam egy botox kezelésről is, ami megszünteti az izzadást.Hatással lehet a hát izzadásra is? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel:R.

        Dr. Boros Miklós válasza a izzadás témában

        Tisztelt Kérdező! Ez alkati dolog. A botox a testen mindenhol hat. Keressen fel kozmetológiai szakrendelést a probléma orvoslása miatt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. február 16., 17:20; Megválaszolva: 2011. február 20., 21:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! 3 éve béltükrözés alkalmával megállapították, hogy diverticulitisem van. Normixot kaptam. Sajnos csúnya rosaceában is szenvedek. A bőrgyógyász INERTÁT írt fel, de nem merem szedni, mert olvastam, hogy nagymértékben...
        Kedves Doktor Úr! Elõfordulhat gombás hüvelygyulladás VISZKETÉS NÉLKÜL és a mindenhol olvasható klasszikus túrós jellegū folyás nélkül? Több mint 2 hónapja van állandó égõ hüvelyi és szeméremtesti fájdalmam, ami még nem reagált...
        Tisztelt Doktornő! Érdeklődnék,hogy idős ,súlyos demens betegnek lehet e együtt adni,rivotrilt ( 1mg )és quetiapinet (25 mg )? Úgy tudtam,hogy a quetiapinet egyáltalán nem szabad, mert halált okoz ezeknél a betegeknél. Köszönöm válaszát.
        Kedves Doktor Úr! Csatolom a laboreredményem, szeretném megtudni önnek mi a véleménye róla. A nőgyógyászom azt mondta, hogy semmi különöset nem lát rajta. 2 éve azt mondta, hogy policisztás vagyok, mert 3 hónapig nem jött meg aztán tavaly...
        Vérvételen voltam, és minden jó lett, kivéve 3 értéketŰ: GOT: 620 GPT: 168 LHD (ismételve, higítva): 5472 A vizelet negatív, az üledékben kevés baktérium megjegyzéssel. Voltam éves szűrésen pont 2 hete (teljes has, kismedence, máj,...
        Tisztelt Doktor Út! Missed ab mútétem volt a 9. hétben. A szövettan makroszkópos leírás: Összmennyiségben mintegy 6 cm3-nyi szürkésfehér szövetet is tartalmazó nagydarabos kaparék, 1 kazetta nem egész. Mikroszkópos leírás: Vérbe...
        Tisztelt Doktor úr! A havi menstruációm átlag 26 napig tart, ezt követi egy pár napos, maximum egy hetes szünet. Az erős vérzés nagyjából 3-4 napig tart. Ezen felül a menzesz időszakának fele gyengébb vérzésből, másik fele a barna...
        Tisztelt Doktor úr! Az lenne a problémám hogy volt egy idegen test érzés a torkomban amely allergiás tünetekkel kezdődött,orrdugulással sok tüsszentéssel.Elmentem a háziorvoshoz írt Nurofen gyulladáscsökkentő gyógyszert és orrcseppet.Pár...
        Tisztelt doktornő Fél éve kezdődtek a panaszaim bal oldali bordafájással ami la lapocka és a gerincembközé is benyilal.Majd egy 5cm-es kis duzzanat jelent meg a szegycsontom alatt.Bal hónaljamban megnagyobbodott a nyirokcsomóm.Orvos szerint nem...
        Tisztelt Dr Úr. Korábban leveleztem önnel hasi panaszokkal, széklet változással kapcsolatban, amivel felkerestem a helyi sztk kirendeltséget is itt kaptam időpontot vastagbéltükrözésre. Ám én arra jutottam szeretném ezt elvégeztetni inkább...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés