Immuran

Kedves Doktornő! Az imurant bélgyulladás miatt szedem. És még azt szeretném megkérdezni, hogy gyulladáscsökkentőt szteroidot is szedek és ez mellett lelehet-e fogyni hasról? vagy majd ha elhagyom lemegy magától?! válaszát köszönöm. Ildikó

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza szteroid témában

Kedves Ildikó!

Sajnos előző levelét nem tudom visszakeresni, mert a rendszerünk anonim. Így a második kérdésre tudok csak válaszolni. A szteroid emeli a testsúlyt, sajnos ez egy nehezen kiküszöbölhető mellékhatás, a kúra befejeztével diéta segítségével fogja tudni leadni a felszedett kilókat. A kúra alatt is figyeljen oda a táplálkozásra, sajnos ettől többet nem tud tenni.

Írja meg az előzményeket is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 10., 13:50; Megválaszolva: 2011. február 13., 09:42
Kérdések és válaszok: Egyéb
Teherbe esés
Tisztelt Doktor Úr! Én egy 28 éves rendszeresen sportoló nő vagyok. Pár hónapja anabolikus szteroidot próbáltam ki a sportból kifolyólag, és...
Alkohol + medrol: S...
Üdv. Az egyén 4 % alkohol tartalmu sört fogyaszt, 3-4 litert naponta, saját belátása szerint nem akar korházba menni [aránylag sok a műhiba arány a...
Segítség...
Tisztelt doktornő/úr! Számomra egy fontos kérdéssel fordulnék önökhöz tudom nem kötelesek rá válaszolni de én szeretném önöket kérni ennek...
Szteroidos ödéma
Tisztelt Dr. Úr! Medrolt és SzoluMedrolt szedtem közel két hónapon keresztül, illetve kaptam vénásan. Nagyon sok víz van nálam. Napi 2 szem Furon...
Éveken át tartó szteroid kezelés...
Hetek óta bíbelődök gyengeséggel, étvágytalanséggal, hányingerrel, esetenként hányással, hasmenéssel. Eleinte a szoptatás abbahagyása utáni...