Zavarodottság

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Vasárnap elkezdett fájni a torkom, úgy éreztem, hogy beteg leszek. Lefekvés előtt bevettem egy Coldrex tablettát és egy Mebucaint. Aznap éjszaka rémálmaim voltak, nagyon rosszul aludtam, hányingerem is volt, de nem emlékszek, hogy hánytam-e, vagy csak álmodtam. Hétfőn egész nap feküdtem, aludtam, pihentem, nem jól éreztem magam, hőemelkedésem, emlékezetkiesésem is volt (többször telefonáltam, de csak részletekre emlékszek a beszélgetésekből) . Hétfő este megint bevettem Coldrex-et, Mebucaint, aztán kedden már lázam nem volt, se hőemelkedés. Azonban tegnap is és ma is zavarodottnak éreztem/érzem magam. Rosszul, és alig alszok napok óta. Eddig ilyesféle problémám soha nem volt. A kérdésem az lenne, hogy ez a zavarodottságérzés, illetve emlékezetkiesés lehet valamilyen betegség tünete? Magas láz, esetleg gyógyszer/gyógyhatású készítmény mellékhatása? (Coldrex tablettát szedtem, max. napi kettőt ; Mebucaint, napi 2-3 db-ot)

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza megfázás, emlékezet témában

Tisztelt Kérdező!

Ez nem mellékhatás lesz. Vírus fertőzése zajlott. Amenniyben a pihenés nem oldja meg a problémát komolyan felmerül a stressz szerepe. Igyon elég folyadékot. Alkohol- és dohányzási tilalom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 26., 14:35; Megválaszolva: 2011. január 28., 18:24
Kérdések és válaszok: Egyéb
Masnaposság utáni betegség
Tisztelt Címzett! Két, nem túl szép alkoholfogyasztás utáni napon is lebetegedtem- lázzal, fej-, fül- és torokfájással. A kérdésem az, hogy...
Cukor és megfázás
Tisztelt Weborvos! Jelenleg meg vagyok fázva, és több ismerősöm óva int attól, hogy megfázva édeset egyek. Szerintem ez butaság. Ma voltam a...
Izomrángás
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Szeretnék tanácsot kérni annak tekintetében, hogy milyen szakorvost keressek fel, röviden összefoglalva az...
Magas konjugált bilirubin
szeretnék megkérdezni mit jelent ha magas a konjugált bilirubinom (érték 4,1umol/L) , magas a limfocita % (45%) , neutrofil % és eozinofil % viszont...
Hasi ultrahang utáni teendők
Édesanyámat a reumatológus orvos küldte el hasi ultrahang vizsgálatra, de hozzá még soká jutunk vissza a lelettel, ezért kérdezem, hogy a hasi...