Danabol

Üdvözlöm! szeretném tudni ha danabol kurát tartok olyan 8-10 hét amelé szedjek valamit májvédőt stb.. étkezésem rendbe van napi 5-6 szor sportolok is sokat de az izom nem fejlődik ezért gondoltam tömegnövelöre.vagy ez csak felfuj és semmi erőm nem lesz?, köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a szteroid témában

A Danabolnak súlyos mellékhatásai lehetnek, ez egy szteroid, felejtse el a kúrát, semmilyen módon nincs értelme, és még veszélyes is. A szteroidok mellékhatásairól olvasson portálunkon, sok érdekes információt fog találni: https://www.webbeteg.hu/cikkek/endokrin/1823/az-anabolikus-szteroidok-es-mellekhatasai

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 16., 06:31; Megválaszolva: 2010. augusztus 17., 10:25
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vérvétel eredménye
Üdvözlöm! Szíves segítségét szeretném kérni vérvételi leletem kiértékelésében 32 éves férfi vagyok. Az eredményeimben van pár...
viszkető ujj
Kedves Doktornő! Karácsony előtt pár nappal vettem észre, hogy a jobb kezem középső ujja, ott is a második ujjperc csontja érzékeny lett, picit...
Azi Sandoz
Tisztelt Doktornő! Múlthéten elkezdett fájni a torkom, nem foglalkoztam vele különösebben, aztán egyre rosszabb lett és a hétvégén már elkezdett...
Lacsony Neutrophyl szám
Üdvözlöm! Voltam vér és vizelet vizsgálaton, csak ez a 3 sor mutat eltérést. Ezt melyik orvossal kell kivizsgáljam? ...
Alhasi fájdalom
Kedves Doktornő! Alhasi-hasi fájdalmaim már hónapok óta tartanak. Ezek a vizsgálatok történtek sorrendben: -Ultrahang: bal oldali retropeitonealis...