Dragonpower

Tisztelt dr.ur/dr.nö!

Kiprobáltam ezt a kapszulát, a hatás nem maradt el.

Észrevettem h használat közben a szemem érzékenyebb a fényre, ez vérnyomásra utal?

Köszönöm a választ.

Dr. Szamosi Szilvia válasza mellékhatás témában

Kedves Kérdező!

Ez inkább a szer mellékhatása lehet. Ha egyértelmű összefüggés van a szer bevétele és a tünet jelentkezése között, akkor meggondolandó a szer elhagyása.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. május 04., 13:46 ;Megválaszolva: 2010. május 04., 13:46
Kérdések és válaszok: Egyéb
Naponta hány mg kinin szedése...
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! Szeretném megtudni, hogy mekkora az a maximális kinin mennyiség naponta, ami nem okoz mellékhatásokat?...
Gyógyszerszedés
A LESCOL 40 mg-s koleszterin gyógyszert szedem, 7, 8 voot a koleszterin értékem. Mennyire erős ez a tabletta, a káros mellékhatásait tekintve, mível...
Helex
Kedves Doktor Ur/ No! Ma 5 kor szedtem be a 0, 25 mg-s helexet es 10 korul annyira rosszul lettem, hogy el kellettmenni ugyeletre. Eloszor is nehezen vettem...
Supplin
Tisztelt doktornő/doktor úr! A problémám kontaminált vékonybél gyulladást állapítottak meg H2 kilégzéses teszttel. Egy hétig szedtem a normix...
Gyógyszer mellékhatása?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! A párom 25 éves férfi,  kb 2 hete szedi a REDUCTIL 10mg (Hatóanyag: szibutramin-hidroklorid-monohidrát) fogyást...