Állandó fáradékonyság.

Jó napot!

Olyan kérdéssel fordulnék önökhöz hogy:

16 éves lány vagyok Kecskemétről, az utóbbi 1 évben arra lettem figyelmes hogy nagyon sokszor fáradt vagyok reggel felkelek és 1-2 max. 3 óra után ismét ugyan olyan fáradt vagyok mintha egy egész estét fent lettem volna.Este pedig nem tudom magam kialudni 2-3 óránként felkelek.

(A keresztanyukám(anyukám huga) lisztérzékeny és ez pár éve derült ki 2-3 éve talán.

Ő most 38 éves, és amíg nem tudta mi a baja ugyan ez a tünet fordult elő nálla is, -állandó fáradtság. )

Anyukám a Kecskeméti Megyei kórházban a gyeremek pszichiátrián aszisztens, és nyáron vett tőlem vért, az eredmény szerint minden tökéletes volt.

Kérdésem pedig az lenne hogy esetleg mi az amitől így érezhetem magam, vagy esetleg milyen orvoshoz forduljak.

Válaszukat előre is köszönöm.   Bimbó Bianka

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fáradtság témában

Kedves Bianka!

Azt javaslom, hogy panaszával elsőként a háziorvosát keresse fel. Egyéb, a lisztérzékenységnél gyakoribb okok is állhatnak a háttérben, például gócfertőzés, vérszegénység, pajzsmirigy probléma, stb.Egy rutin labor és egy fizikális vizsgálat már sokat jelenthet az ok megismerésében.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. március 17., 17:54; Megválaszolva: 2010. március 17., 17:54
Kérdések és válaszok: Egyéb
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! Ma voltam nyaki ultrahangon. Pici meszesedés található. Significans szűkület nem mutatható ki. Az artéria vertebralisok szabályos...
Hasnyálmirigy vagy gyomorprobléma...
Tisztelt Doktornő! Nagyjából szeptember vége óta vannak különböző emésztési problémáim. Amit kiemelnék, hogy gyakori gyomortájéki, ill...
Dalacin 300 és rubofen 500 szedhető...
Üdvözlöm Dokotornő ! Fel duzzadt arc a szem ig baloldalon , ügyeletes fogorvos felírta a dalacin 300 mg-ot , tegnsp este óta szedem ,de reggelre és...
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...