• Gyógyszerváltás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Nő!

        Megfázásos megbetegedésemre a héten írt a háziorvosom Fromilid Uno antibiotikumot. Két napig szedtem, de rosszul éreztem tőle magam, ezért abbahagytam. Két napja nem szedtem, most újra elkezdett fájni a torkom és a náthám, köhögéseme is erősödött. Nem szeretnék újra visszaesni.

        Van otthon egy korábbi egész levél Aktil Duo. Ezt a gyógyszert tavaly hasonló megbetegedésem alkalmával kaptam. Szedhetném ezt tovább?

         

        WEBBeteg szakértő válasza a antibiotikum témában

        Kedves Kérdező!

        A javasolt gyógyszer pontosan milyen tüneteket okozott? Ezt mindenképp beszélje meg háziorvosával, mert lehet, hogy intolerancia vagy allergia alakult ki; illetve az új gyógyszer elkezdését is beszéljék meg. Terápiás javaslatot adnom ebben az esetben vizsgálat nélkül, látatlanban a szakma szabályai szerint tilos. Mindenképp menjen vissza az orvoshoz!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-26 10:34:52; Megválaszolva: 2010. február 26., 10:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Azért fordultam Önhöz, mert ötletem sincs, merre induljak el. 28 éves vagyok, gerincferdüléssel, ülő munkát végzek. Egy éve körül kezdett el fájni a hátam, de fél éve már nagyon. Napközben is érzem, főleg, ha állnom...
        Kb. egy hete kezdtem el érezni a bal oldalamban közvetlen a bordám alatt egy furcsa érzést, mintha az egyik belsô szervem “leszakadt” volna és ott lötyögne. Ha a jobb oldalamon fekszek úgy érzem mintha nyomná valami a hasamat. Néha belenyilal...
        Kedves Doktor Úr! Egy darabig (legalább fél évig) a symicia fogamzásgátlót szedtem, de váltani szerettem volna egy kisebb hormontartalmú gyógyszerre, ezért az orvosom a missee fogamzásgátlót írta fel, amit a 7 napos gyógyszerszünet után el...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom az eddigi tanacsait. Sajnos vasarnap es tegnap is az ugyeletre kellett mennem, eros hasfajasom miatt. Ott neztek ujra verkepet mindket alkalommal (kicsit surubb volt a verem igy kaptam egy infuziot) de mind a 2 verkepem jo...
        Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 1 hónapban arra lettem figyelmes, hogy ahányszor elmentem wc-re miután végeztem szinte mindig úgy éreztem, hogy mintha nem teljesen ürültem volna ki, tehát mintha még lenne valami végbelemnél. Viszont akárhogy is...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom a hasnyalmirigyrak temaban adott tanacsait. Elmentem hasi ultrahangra. Negativ lett. A patkobelben enyhe nedvet latott ami lehet szerinte gyulladastol vagy a koplalastol reggeltol delutan 5 ig. Elmentem ma vervetelre, minden...
        Tisztelt Doktornő /Doktor Úr! A húslevesben főtt zöldséget cérnával kötöttem össze. A leves fogyasztásakor véletlenül megettem a zöldséggel a rátekert cérnát is. Lehet ettől bajom? Azóta voltam már nem egyszer wc-n, nem tudom, hogy...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Genetikai vizsgálat során az EMA IgA pozitív eredményt mutatott, illetve a TransgleaIgA értéke 8,8. Ezek alapján lehetséges cöliákia vagy autoimmun betegség? 2,5 éve szeretnénk babát, mindezidáig sajnos nem...
        Kedves Doktornő! Csontsűrűség eredményem /fem -3,2/ tavaly óta 0,5 tizedet romlott. A reumatológus kérte a ca/kreatinin hányados vizsgálatát. Ref. érték 0,11-0,93, az érték 0,78. Mégis azt irta a javaslatra, hogy egy kicsit magas, amely...
        Tisztelt Doktor Úr! Édesapám 67 éves 1,5 éve kompletten gyomoreltávolitás történt nála, carcinoma okozta daganat miatt.A környezetében 7 nyirokcsomó áttétet, mutatott. Kapott sugár,és kenoterápiát is.Fogyott műtéte után 20 kg-ot, de...