Köszönet

Tisztelt Dr. Papp Júlia Doktornőnek

Szíves válaszát Édesanyám szem-problémájával kapcsolatosan nagyon szépen köszönöm. Tájékoztatom Anyukámat és majd Ő a továbbiakat megbeszéli  a háziorvosával, hogy egy esetleges másik vérnyomáscsökkentő gyógyszer szóbajöhet-e.

Tisztelettel: Boza Mária

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

WEBBeteg szakértő válasza a köszönet témában

Kedves Mária!

Szívesen, jó egészséget az édesanyjának és önnek is!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Papp Júlia, szemész
Kérdés: 2010. február 24., 11:19; Megválaszolva: 2010. február 24., 11:19
Kérdések és válaszok: Egyéb
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...
visszatérő hasmenés
Tisztelt doktor úr. A kérdésem a következő lenne a doktor úr felé , áprilisban fogászati kezelés után kaptam antibiotikumot attól hasmenésem lett...
Fehérvérsejtszám eltérések mire...
Tisztelt Doktornő! A laboreredményem szerint a fehérvérsejtszám a megadott 4-10 határérték helyett 15, a neutrofil szintén emelkedett 11,9 a megadott...
KÖLDÖK körüli égő érzés
Tisztelt Doktor Úr! Most egy olyan panaszom van, hogy a köldököm körül égő érzést érzek. nem fáj,hanem kifejezetten ég. Hasi ultrahangra mentem...