Légszomj

A légszomj oka ismsretlen.Jártam: Cardiológián, tüdővizsgálaton, ideggyógyászaton, urológián, pajzsmirígyvizsgálaton, allergia vizsgálaton az eredmény mindenütt negatív., A következő gyógyszereket s szedem: Cordarone 100mg, Metroprolol 25mg, Syncumar 2mg Verospiron 50mg, Omnic Tocas másnsponként 1 tabl.Stalevo 50mg 5x1, Azilect 1mg Nexium 50mg. Vény nélkül kapható szerek amiket fogyasztok: Fehér fagyöngy tea, Prosztamol Uno, Béres csepp, C vitamin. Megköszönöm, ha segitséget kapok esetleg tanácsot, hogy hova fordulhatok problémámmal.Szükségesnek tartanám, ha szakember megnézné, hogy a gyógyszerek egymással nem ütkőznek-e? Ebben az összetétlben nem okozhatják-e a rosszullétem. Betegségeim: Pacemakerem van, Parkinson kór (3 éve) , Hormonkezelést kaptam prosztatarákra egy éve ez a kezelés megszünt, (a PSA jelenleg 0.25) Bizalommal K. András

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza légszomj témában

Tisztelt Kérdező!

A leírt gyógyszerek alapján több olyan betegség is szóba jön, mely légszomjjal játó panaszt tud okozni. Elképzelhető, hogy egyik sem fog vizsgálatokkal kimutatható mértékű eltérést adni, de összeségében a tünetet kiváltják. A fő teendő a rendszeres kardiológiai gondozás, hiszen a leggyakoribb ok a szíveredet. A gyógyszerek interakciója, kölcsönhatása ennyi készítmény esetén nem zárható ki teljes biztonsággal, ezért kell rendszeresen ellenőrzésre járni. Fontos a légszomj csökkentésében a helyes táplákozás és a testsúly normalizálása, bár a kérdésben erről nincs információ.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 06., 13:01; Megválaszolva: 2010. február 06., 13:01
Kérdések és válaszok: Egyéb
Véraláfutás és légszomj
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Körülbelül 2 éve jelentkeztek először a tüneteim, és azóta is időközönként előjönnek. Általában különböző...
Asztma vagy más?
Tisztelt Doktornő! K.b.: másfél hónapja légszomjam, van. Olyan érzés mintha belégzéskor nem telítődne a tüdőm teljesen levegővel és ezért...
Kínzó légszomj
Üdvözlöm, kedves Doktornő! Számomra nagyon kellemetlen tünet kínoz,, bár lehet, hogy én vagyok türelmetlen. Legalább egy hete kezdődött, hogy...
Kérdés
Az utóbbi napokban (olyan egy hete) folyamatosan nehézlégzésre panaszkodom, egy levegővételnél nem kapok annyi levegőt amennyit kéne, ez miatt...
Légszomj
Tisztel Doktor Úr/Nő! Akinek légszomja van, nehezen kap levegőt, annak feltétlenül kéknek kell lennie a szájának/bőrének/körmeinek? A légszomj...