Mi lehet ez?

Tisztel Doktor!

A tél hidegebbé válásával különböző problémáim akadtak. például eróteljes hajhullás, szájszéli kirepedés, akár vérzésig, pirosfoltos arcbőr

vajon mi lehet ez?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza vitamin témában

Kedves Kérdező!

Leheteséges, hogy egyoldalúbbá vált a táplálkozása, vitamin- és nyomelemhiány lépett fel, ezért elsőként próbáljon meg multivitamint és nyomelemeket (legyen benne mindenképp C-vitamin és vas) szedni, ha ez nem segít, keresse fel háziorvosát!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. január 24., 21:13; Megválaszolva: 2010. január 24., 21:13
Kérdések és válaszok: Egyéb
Terhesség vagy felborult ciklus?
Tisztelt Doktor Úr! Nem rég döntöttünk úgy a párommal, hogy szeretnénk kisbabát. Szerencsére eddigi életem során semmilyen problémám nem...
Terhesvitamin
Üdvözlöm Dr. Tekse István! Babatervezés előtt állunk, ezért megvizsgáltuk a jelenleg piacon található terhesvitaminok (Gravida és Elevit) ...
Kurkumin étrend kiegészítő...
Tisztelt Doktornő/Úr! Több helyen olvastam a kurkumin kedvező hatásairól. A kérdésem, hogy javasolják -e, és milyen dózisban az ilyen étrend...
Koleszterin csökkentés aktív...
Tisztelt Címzett! Elmentem nagy-labor vizsgálatra és magas lett a labor eredményemben a koleszterin szint, azaz: Se koleszterin: 6,9 mmol/l...