Methylprednisolone

4 honappal ezelott prednisone alapu gyogyszert kellett szednem 6 napig csokkentett dozisokban aminek mar rogton lehetett erezni a mellekhatasat borzaszto izzadas...4 honap utan minden mellekhatas jelentkezett rajtam...borzaszto egesi erzesek a bor feluleten, a gyomorban, a belekben mind ezek utan izom fajdalmak stb...egyik legrosszabb problema anxiety (roham)surgossegi osztalyra kerultem es depressio ellen adtak gyogyszert....Kerdesm mi johet meg ezek utan...tudom ritka jelenseg 21 tabletta szedese utan de rajtam minden kijott amikor a testem elkezdte a stereoid kidobasat....nem csak kerdesm volt hanem figyelmeztets mindenkinek aki stereoid alapu gyogyszereket szed...ne szedje..egyebkent az USA-ban a Devil's Medication.. AZ ordog gyogyszerenek hivajak.....Volt akit az ongyilkossagba vezetett olyan eros depresszios tunetei lehetnek foleg nagyobb dosage eseten....nalam mar kisebb adagnal is elojott es csak egyszeru bor allergiara kellet szednem

Dr. Balogh Andrea válasza gyógyszermellékhatás témában

A szetroid egyrészt nagyon hatékony gyulladáscsökkentő, másrészt komoly mellékhatásokkal rendelkező gyógyszer. Azt, hogy csak 4 hónap után, rövid távú alkalmazást követően jelentkeznének a mellékhatások, én teljesen kizárnám, hiszen addigra teljesen lebontotta a gyógyszert a szervezet, addig lehetett volna mellékhatásokra számítani, míg a szer a szervezetben jelen volt. Egyéb okot keressenek kezelőorvosával panaszai hátterében, maga a depresszió és a szorongás önmagában okozhat ilyen tüneteket.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. január 14., 20:41; Megválaszolva: 2010. január 14., 20:41
Kérdések és válaszok: Egyéb
Mérgezés
Édesanyám 55 éves, a reumatológián kiírtak neki 5 infúziós kezelést, melyet fel is vett. Egyébként szerzett diabétesz-e van (gyógyszeres) és...
Gyógyszer
Tisztelt Dr.Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy torokfájásra kaptam Roxithromycin-ratiopharm tablettát de első szem után hasmenésem volt...
Oedéma?
Tisztelt Doktornő! Segítségét szeretném kéni, abban, hogy hova forduljak az alábbi felsorolt tüneteim alapján. kb. 2 hete kezdett el dagadni a...
Sotret és más gyógyszerek
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azt szeretném kérdezni, hogy Indometacinum és Doxycyclin -ek mellett szedhető e Sotret? Már egy éve szedem a Sotret-et és...
Kérdés
Azt szeretném megkérdezni h az augmentin duo 1g-os gyógyszertől érezhetek mellékhatásként fáradtságot, erős fáradtságot? Köszönöm