CT vizsgálat

Kedves Doktor Ur/No! Tegnap kontrasztanyagos mellkasi CT vizsgalatom volt. Szerencsere nem talaltak semmit. Tegnap delutan estefele erosen kezdtek fajni a labaim. Annyira, hogy megemelesnel nagyon fájt. Most kicsivel jobb, de most a latom is fáj kicsit, es a fejem is. Lehet a kontrasztanyag mellékhatása? Kell valamit tenni ilyen esetben? Valaszat elore is koszonom!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Nagy István válasza kontrasztanyag témában

Tisztelt Kérdező!

Fogyasszon a megszokottnál több folyadékot. Amennyiben a fájdalom nem javul jelentősen belgyógyászati-sürgősségi ambulanciához kell fordulni. Ritkán, de valóban tud hasonló jellegű tüneteket okozni a kontrasztanyag. Későbbiekben bármikor kapna előtte jelezze, hohy volt problémája utána.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. december 30., 13:51; Megválaszolva: 2009. december 30., 13:51
Kérdések és válaszok: Egyéb
Megváltozott testszag
Tisztelt doktornő! Nagyjából 3-4 hete azt vettem észre, hogy megváltozott az izzadtságom illata. Számomra kicsit fokhagymára emlékeztet. Valamint a...
Fél éve tartó probléma
Jónapot! Fél éve kezdődött kb a probléma, hirtelen napközben nagyon fáradt gyenge és álmos lettem, lefeküdtem aludni, onnantól kezdve minden nap...
Mérgezés , Gyomorrontás
Üdv. Hétfőn a Sparban található védőgázas csomagolású , gyorspácolt , füstölt szeletelt bacon-t ettem kb 3 szeletet. (1 perces mikrózás után) ....
Alacsony EGFR-epi
Tisztelt Dr. Nő! A napokban elmentem munkahelyem általi szűrővizsgálatra. Endokrinológus javaslatára csináltattam egy részletesebb labort, melyből...
Covid - 3. oltáskor megfertőződés
Június 9.én kaptam a második Pfizer Covid védőoltást. November 15én kaptam a 3. Pfizert. 2 nappal később Covid tüneteim lettek. 6 nappal később...