Oedéma?

Tisztelt Doktornő!

Segítségét szeretném kéni, abban, hogy hova forduljak az alábbi felsorolt tüneteim alapján. kb. 2 hete kezdett el dagadni a szemhéjam, ami egyre jobban dagad és viszket, mivel a szemhéjamon a felső hámréteg elkezdett hámlani. Úgy néz ki, mintha víz volna benne. (Anyukámnak is volt ilyen régen és vesekövei is voltak. Nagyon beteg volt vele.)

Az utóbbi  2 hónapban híztam a combomra és a fenekemre, ami naracsbörhöz hasonlóan alakult ki.

A közérzetem nagyon rossz. Nem esik jól az étel, ha meg is kívánok valamit akkor sem. Szédülök, gyengeség veszi el az erőmet és aludni sem igazán tudok.

Két hónapja kezdtem el szedni a livial tablettát a menopauzám miatt. Elég nehezen szoktam meg, de legalább már nincs hőhullámom és nem vagyok olyan szétszórt.

Elképzelhetőnek tartja, hogy ezzel is összefügg a jelenlegi állapotom. Kérem, szíveskedjen megírni, hogy hmilyen szakemert keressek fel.

Nagyon köszönöm a segítségét.

Tisztelettel

M. Zsuzsanna

Dr. Gál András válasza gyógyszermellékhatás témában

Kedves Zsuzsanna!

Elképzelhető, hogy a Livial okoz folyadékvisszatartást, szédülést, emésztési panaszt. Egy szemészeti vizsgálatot is javasolt végezni, mert szempanaszát a leírtak alapján allergia, illetve egyéb gyulladás is okozhatja, ezek a leggyakoribb okai a szemhéjduzzanatnak, azonban a folyadékvisszatartás részese is lehet a tünet.

Menjen vissza a gyógyszert felíró orvoshoz, beszéljék meg, hogy szükségesnek tart-e további vizsgálatokat és javasolja-e a gyógyszer elhagyását.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. november 19., 15:17; Megválaszolva: 2009. november 19., 15:17
Kérdések és válaszok: Egyéb
Mérgezés
Édesanyám 55 éves, a reumatológián kiírtak neki 5 infúziós kezelést, melyet fel is vett. Egyébként szerzett diabétesz-e van (gyógyszeres) és...
Gyógyszer
Tisztelt Dr.Nő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy torokfájásra kaptam Roxithromycin-ratiopharm tablettát de első szem után hasmenésem volt...
Methylprednisolone
4 honappal ezelott prednisone alapu gyogyszert kellett szednem 6 napig csokkentett dozisokban aminek mar rogton lehetett erezni a mellekhatasat borzaszto...
Sotret és más gyógyszerek
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azt szeretném kérdezni, hogy Indometacinum és Doxycyclin -ek mellett szedhető e Sotret? Már egy éve szedem a Sotret-et és...
Kérdés
Azt szeretném megkérdezni h az augmentin duo 1g-os gyógyszertől érezhetek mellékhatásként fáradtságot, erős fáradtságot? Köszönöm