Véradás

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Lenne egy kérdésem.Trombózis hajlamom miatt kialakult nálam januárban trombózis és tüdőembólia. Azóta szedem a syncumar mite tablettát, úgy néz ki életem végéig. Az lenne a kérdésem hogy adhatok- e attól vért hogy szedem a gyógyszert? Pont az a vérfajta kellene ami nekem is van és szeretnék segíteni, ha lehet.Köszönöm a választ! Viktória

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza véradás témában

Kedves Viktória!

Ez a kérdés egyéni elbírálást igényel, a vérelletóban tudnak rá korrektül válaszolni. Az a probléma vetődik fel ugyanis, hogy a Syncumar a vérkészítmény minőségét rontja egyes szakirodalmi adatok szerint.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. szeptember 04., 21:01; Megválaszolva: 2009. szeptember 04., 21:01
Kérdések és válaszok: Egyéb
Post covid nehézlégzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Covidon átesett beteg vagyok, az első tünetek március 8.-án kezdődtek. Viszonylag enyhe tüneteim voltak. Viszont az első...
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Izomrángás
Jo napot! 23 éves vagyok, ma kezdtem el érezni a kezembe lévő izomrángást, főképp ha valamit a kezembe tartok, és ha a hasamon fekszem. A jobb...
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...