Óvszer

Tisztel doktor Nő/ Úr!

19 éves vagyok. A párommal kb. 1 hónapja élünk nemi kapcsolatot (ő az első) . A problémánk az lenne, hogy gyakran fordul elő velünk, hogy az óvszer (Durex) "bennem" marad. Fogalmzásgátlót szedek (Yadine) , most kezdem el a 2. dobozt. A kérdésem az lenne, h ezek az óvszer balesetek okozhatnak e bárminemű problémát? Ezek mi okból fordulhatnak elő? (Egyik ismerősöm szerint azért mert túl erős a belső csomb izmom)

A másik probléma pedig az lenne, hogy egyik alkalommal amikor történt ez az "óvszer baleset", épp nem szedtem a tablettát (7 napos szünet, ez idő alatt kell megjönnie a menszesznek) , viszont szex után, amikor vettük ki az óvszert, észre vettük hogy pont akkor jött meg a menszeszem. Előfordulhat hogy teherbe estem?

 

A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel: Kinga

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza gumióvszer témában

Kedves Kinga!

A korábban feltett kérdésnél találja meg a választ.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 27., 16:26; Megválaszolva: 2009. június 27., 16:26
Kérdések és válaszok: Egyéb
Kurkumin étrend kiegészítő...
Tisztelt Doktornő/Úr! Több helyen olvastam a kurkumin kedvező hatásairól. A kérdésem, hogy javasolják -e, és milyen dózisban az ilyen étrend...
Koleszterin csökkentés aktív...
Tisztelt Címzett! Elmentem nagy-labor vizsgálatra és magas lett a labor eredményemben a koleszterin szint, azaz: Se koleszterin: 6,9 mmol/l...
Koleszterin szint, jó és rossz...
Tisztelt Címzett! Kérdésem a koleszterin szintemmel kapcsolatos, ami a következő a labor leletem szerint: Se koleszterin: 7,3 mmol/l (Referencia...
Nappali és éjszakai izzadás
Az elmúlt évben fokozott izzadásban szenvedek. Nappal nyáron mindig, ősszel gyakran átüt a pólón is. Éjszakánként pedig gyakran izzadok takaró...
Hírtelen elesés
Tisztelt szakértők! Nem tudom mi okozhatja édsanyám bizarr trüneteit, a háziorvos nem hajlandó vele foglalkozni, mondván hog yőt már úgy sem...