• Galvánáram

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktor/nő! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy munkám során egy 3 amperes galvánárammal működő iontoforézis készülékkel dolgozom ami áthalad a testemen, naponta több órán keresztül. Ön szerint ez káros hatással van a szervezetemre? Bármi bajom lehet tőle? Megtisztelő Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Árki Ildikó válasza a iontoforézis témában

        Tisztelt Kérdező! Áttekintettem néhány irodalmat az iontoforézis kezelésről. Nem találtam arra vonatkozó adatot, hogy a kezelés a kezelőre milyen hatással lenne. A leírások azt sem tartalmazták, hogy a kezelő személy az áramkörbe kerülne. Mindezek alapján úgy gondolom, hogy nem haladhatna át a testén a galvánáram, persze nem ismerem az Önök készülékét, és azt sem, hogy pontosan mit végez vele. Kérem, beszélje meg a problémáját, a készülék működését munkáltatójával és a foglalkozás-egészségügyi orvosával. Tisztelettel.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Itt kérdezhet További orvosok

        Dr. Árki Ildikó

        Kérdés: 2019. október 17., 22:40; Megválaszolva: 2019. október 31., 09:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jónapot kívánok! Az utóbbi 2-3napban hasi görcseim voltak (még elviselhető formában) azomban buscopan és meteospazmylra sem múlott +gyomorfájás . Ma viszont a hasam már kevésbé fáj viszont bal vese körül van egy nyomo szorító érzés ....
        Kedves Doktor úr/nő! 1 hete kezdődött a problémám, amikor a számban, konkrétan a nyelvemen égő, szúró, csípő érzést éreztem. 4 napja még mindig éreztem, megnéztem jobban a nyelvemet és akkor vettem észre hogy a nyelvem hátsó részén...
        Tisztelt Doktor úr/nő! 3 hónapja volt egy influenzás betegségem. Akkor ki alakult elvileg egy arcüreg gyulladásom.A panaszaim nem múltak el teljesen,mivel a mai napig érzek egy hirtelen be szúró fájdalmat a bal arc üregemben és a felső...
        Kedves Doktornő! 2 hónapja szedek frontint, napi 3 x 0,5 mg-ot. Szeretném végleg letenni. Hogyan kell ezt a dózist leépíteni, mennyi idő alatt?Legyen szíves segíteni Köszönöm!
        Kedves Doktornő! Azt szeretném megtudni, mitől lehet az, hogy időnként fémes ízt, kifejezett vér ízt érzek a számban, főleg köhögéskor és előfordul ilyenkor kicsit nehézlégzés is, de gondolom az a köhögés velejárója. A nyálban nem...
        Tisztelt Doktor Úr! Lányom első terhességének 17. hetében jár. A 12. héten történt genetikai ultrahangon nem látszódott fejlődési rendellenesség. A 12. héten ajánlott magzati vérvétel nem történt, viszont a 16. héten esedékes magzati...
        Kedves Doktor Úr! Már egy hónapja van a jobb bordaív alatt égő panaszom. Nem köthető evéshez, gyakorlatilag egész nap érzem. Hasi UH negatív, vérvétel szintén. Tükrözésen kevés epét láttak a gyomromban. Most akkor ez már epés reflux?...
        Tisztel Doktor Úr! Crohn betegségre solu-medrol 40 tartalmú kúpot meddig lehet használni? Annak 1 hónap utáni azonnali elhagyása okozhat-e bármi problémát? A fokozatos leépítés a kúp esetében is szükséges a szteroid miatt? Válaszát...
        Tisztelt Doktor Úr! Segítségét szeretném kérni. Az elmúlt hónapokban nagyon erős hasi görcseim voltak, sokszor az ájulás határán voltam. Puffadás, szelesedés, gyakori székletürítés jellemző még. Valamint fáradékonyság, hajhullás,...
        Tisztelt Doktor Úr! A hétvégén kezdődött az alábbi érdekes történés, mely azóta szinte minden reggel megismétlődik. Egy nyugodtan átaludt éjszaka után a reggeli ébredéskor ha még visszacsukom a szemeimet pihentetni egy picit arra leszek...