Copd

Solu medrol im adása után lábfej kézfej szemhéjduzzadás.egyre romlo erönléti állapot.sürgösségin bronchitis diagnozissal hazaküldték majd 3 nap mulva keringés összeomlás intubálás és 40mg solumedrol adás után agyoedema agytörzsi beékelödés asystolia.hogyan jut el egy beteg ilyen állapotba és miért

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Árki Ildikó válasza a keringés összeomlás témában

Tisztelt Kérdező! Erre a kérdésre csak az esetet részletesen ismerő kezelőorvos tudna választ adni. Kérem, keresse fel a kezelőorvost, a kezelő intézményt. Tisztelettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2019. május 28., 17:48; Megválaszolva: 2019. június 12., 21:20
Kérdések és válaszok: Egyéb
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...
visszatérő hasmenés
Tisztelt doktor úr. A kérdésem a következő lenne a doktor úr felé , áprilisban fogászati kezelés után kaptam antibiotikumot attól hasmenésem lett...
Fehérvérsejtszám eltérések mire...
Tisztelt Doktornő! A laboreredményem szerint a fehérvérsejtszám a megadott 4-10 határérték helyett 15, a neutrofil szintén emelkedett 11,9 a megadott...
KÖLDÖK körüli égő érzés
Tisztelt Doktor Úr! Most egy olyan panaszom van, hogy a köldököm körül égő érzést érzek. nem fáj,hanem kifejezetten ég. Hasi ultrahangra mentem...