• Érdemes lenne-e?

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktornő! 29 éves fiatalember vagyok. Körülbelül négy évvel ezelőtt vettem észre, hogy a libidóm hanyatlásnak indult, mára szinte 0, egyre inkább kihagy a memóriám, gondot okoz a tanulás, folyamatosan enervált vagyok és sokszor érzelmileg is mintha egy síkon mozognék. Ismert és kezelt autoimmun eredetű hypothyreosisom van. Urulógián, andrológián jártam. Szervileg és a hormonilag rendben vagyok, bár a szabad tesztoszteron szintem mindig az alsó határérték közelében mozog, ez még nem indokolná a problémát. Pszichés gondjaim sincsenek, egészségesen élek, rengeteget sportolok, boldog párkapcsolatban élek. Valamennyi legálisan kapható tesztoszteronfokozó készítményt kipróbáltam már (D-aszparginsav, dehidroepiandroszteron, egyéb növényi kivonatok) de hiába. Okozhat-e ilyen jellegű tüneteket valamelyik neurotranszmitter zavara, érdemes lenne-e elmenni egy neurológiai szakrendelésre? Az endokrinológiába és társaiba már belefáradtam. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát!

        Dr. Kerekes Éva válasza a egyéb témában

        Tisztelt Érdeklődő! Nem , nem jellemző, hogy neurotranszmitter betegségek ilyen jellegű gonddal járnának. A neurológus helyett egy megfelelő pszichiáter tudna segíteni a panaszain. Gyógyulást kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kerekes Éva
        neurológus, gyermekneurológus Itt kérdezhet

        Dr. Kerekes Éva

        Kérdés: 2019. április 26., 21:57; Megválaszolva: 2019. április 26., 22:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...
        üdvözlöm. közel 3 éve szenvedek egy ismeretlen betegségben Tüneteim -kezdetben alhasi / deréktáji fájdalom (bal alhas + bal deréktáj) bal herém mintha nem lenne ugyanolyan vérbő, valamint csomós,sárgás ejak. -gyakori...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretnék érdeklődni, hogy a petefészekrák mennyi idő alatt fejlődhet ki? 1-1,5 év alatt is lehetséges vagy ez hosszabb folyamat?
        Üdvözlöm! Az mennyire normális, hogy 29 napja szedem a Rabemant reggel (20mg) és este Quamatel 40et, de mellette mintha nem akarna a reflux múlni. Ég a gyomrom sokszor, bele szurkál néha, lüktet az egész hasam, gyomrom, a torkom be van gyulladva...
        Üdvözlöm,Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Ön felé,hogy körülbelül másfél hónapja,azt tapasztalom,hogy székletürítés után,kisebb-nagyobb mértékben,véres a törlőpapír,valamint kellemetlenebb,enyhébb,tompább fájdalmat...