• vérzészavar

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktor úr! Júniusban nőgyógyászati vizsgálatot és vérvételt követően dienille tablettát kaptam, melyet az előírásnak megfelelően szedtem, percre pontosan, más gyógyszert nem szedtem. Az első 3 levél során pecsételést tapasztaltam, majd a panaszok megszűntek. Januárban felsőlégúti fertőzésre háziorvosom Sumamed antibiotikumot rendelt, melyet 6 napig kellett szednem. Ebben a hónapban az antibiotikum kezelést követően áttöréses vérzést tapasztaltam, mely a 13. napon kezdődött és elhúzódóan fennállt a tablettamentes szünetig. Felszívódási zavarra gondoltam gyógyszerkölcsönhatás miatt, így nem ijedtem meg. Azonben az újabb levél elkezdésével februárban ugyanabban az időben, a 13. napon ismért pecsételés kezdődött, bár kevésbé intenzív és inkább barnázás, mint vérzés. Tanácstalan vagyok, hogy mi a teendőm. Szedjem tovább türelemmmel, mert várható, hogy 1-2 hónapon belül ez rendeződik, vagy tablettaváltás indokolt? Tanácsát szeretném kérni, hogy mit tegyek.

        Dr. Tekse István válasza a dienille témában

        Kedves Kérdező! Még 1-2 hónap türelmet javasolnék. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2019. március 03., 16:07; Megválaszolva: 2019. március 11., 16:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...
        üdvözlöm. közel 3 éve szenvedek egy ismeretlen betegségben Tüneteim -kezdetben alhasi / deréktáji fájdalom (bal alhas + bal deréktáj) bal herém mintha nem lenne ugyanolyan vérbő, valamint csomós,sárgás ejak. -gyakori...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretnék érdeklődni, hogy a petefészekrák mennyi idő alatt fejlődhet ki? 1-1,5 év alatt is lehetséges vagy ez hosszabb folyamat?
        Üdvözlöm! Az mennyire normális, hogy 29 napja szedem a Rabemant reggel (20mg) és este Quamatel 40et, de mellette mintha nem akarna a reflux múlni. Ég a gyomrom sokszor, bele szurkál néha, lüktet az egész hasam, gyomrom, a torkom be van gyulladva...
        Üdvözlöm,Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Ön felé,hogy körülbelül másfél hónapja,azt tapasztalom,hogy székletürítés után,kisebb-nagyobb mértékben,véres a törlőpapír,valamint kellemetlenebb,enyhébb,tompább fájdalmat...