• Fázós lábak

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktornő/Doktorúr! Több betegségen és műtéten vagyok túl, a legsúlyosabbakat is könnyedén átvészeltem. Amivel viszont nem tudok élni, az az, hogy fájdalmasan fáznak a lábaim. Voltam különböző vizsgálatokon, nincs érszűkületem, és a lábaim melegek, egyáltalán nem hideg soha. De bármivel probalom "felmelegíteni", nem megy, nyáron is vastag zoknit húzok, de nem jobb. Próbáltam utánaolvasni interneten, de erről semmit nem találtam, mert mint írtam:lábaim nem hidegek. Tény, hogy egész életemben stresszes munkahelyem volt, szívbillentyű műtéten és vesedaganat műtéten is átestem az utóbbi években, de mindegyik jol sikerült, és azóta is teljes életet élek. Viszont ez a lábfázás nagyon tud fájni! Mi lehet ez a betegség, vagy minek a mellékhatása? Várom válaszát köszönettel!

        Dr. Szanyi Andrea válasza a fázós kábak témában

        Kedves Kérdező! Panaszát a felsorolt gyógyszerek közül a Concor és a Tenaxum is okozhatja. Önmagától ne hagyja abba a gyógyszerek szedését, mielőbb keresse fel kezelőorvosát, hogy az említett gyógyszerek helyett más kezelést állítson be.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2019. január 09., 10:07; Megválaszolva: 2019. január 12., 15:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Doktor Úr! Sikerült elmennem egy hasi CT vizsgálatra. Kontrasztanyagos készült, ahogyan Ön javasolta. Az eredményt képként csatolom. Viszont nem írnak róla egy szót sem a hasnyálmirigyről. Ez hogy lehetséges? Az eredményt emailben...
        Kedves Doktornő! Azért fordultam Önhöz, mert ötletem sincs, merre induljak el. 28 éves vagyok, gerincferdüléssel, ülő munkát végzek. Egy éve körül kezdett el fájni a hátam, de fél éve már nagyon. Napközben is érzem, főleg, ha állnom...
        Kb. egy hete kezdtem el érezni a bal oldalamban közvetlen a bordám alatt egy furcsa érzést, mintha az egyik belsô szervem “leszakadt” volna és ott lötyögne. Ha a jobb oldalamon fekszek úgy érzem mintha nyomná valami a hasamat. Néha belenyilal...
        Kedves Doktor Úr! Egy darabig (legalább fél évig) a symicia fogamzásgátlót szedtem, de váltani szerettem volna egy kisebb hormontartalmú gyógyszerre, ezért az orvosom a missee fogamzásgátlót írta fel, amit a 7 napos gyógyszerszünet után el...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom az eddigi tanacsait. Sajnos vasarnap es tegnap is az ugyeletre kellett mennem, eros hasfajasom miatt. Ott neztek ujra verkepet mindket alkalommal (kicsit surubb volt a verem igy kaptam egy infuziot) de mind a 2 verkepem jo...
        Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 1 hónapban arra lettem figyelmes, hogy ahányszor elmentem wc-re miután végeztem szinte mindig úgy éreztem, hogy mintha nem teljesen ürültem volna ki, tehát mintha még lenne valami végbelemnél. Viszont akárhogy is...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom a hasnyalmirigyrak temaban adott tanacsait. Elmentem hasi ultrahangra. Negativ lett. A patkobelben enyhe nedvet latott ami lehet szerinte gyulladastol vagy a koplalastol reggeltol delutan 5 ig. Elmentem ma vervetelre, minden...
        Tisztelt Doktornő /Doktor Úr! A húslevesben főtt zöldséget cérnával kötöttem össze. A leves fogyasztásakor véletlenül megettem a zöldséggel a rátekert cérnát is. Lehet ettől bajom? Azóta voltam már nem egyszer wc-n, nem tudom, hogy...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Genetikai vizsgálat során az EMA IgA pozitív eredményt mutatott, illetve a TransgleaIgA értéke 8,8. Ezek alapján lehetséges cöliákia vagy autoimmun betegség? 2,5 éve szeretnénk babát, mindezidáig sajnos nem...
        Kedves Doktornő! Csontsűrűség eredményem /fem -3,2/ tavaly óta 0,5 tizedet romlott. A reumatológus kérte a ca/kreatinin hányados vizsgálatát. Ref. érték 0,11-0,93, az érték 0,78. Mégis azt irta a javaslatra, hogy egy kicsit magas, amely...