• Szédülés, fáradtság

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Jó napot kívánok érdeklődnék hogy mi lehet a probléma! 140es a veronyomasom átlagosan a szivritmus átlagosan 110 a háziorvosom írt fel vernyomas csökkentott illetve szivritmusra is gyógyszert tulora és huma pronolt illetve panagint is szedek gyakran szédülök nem nagy mértékben! Ha fekszem semmi baj! Lehet pszichés is elégé félek egy bizonyos betegsegtol ami az agyverzes minden hónapban megyek laborba a kálium szintem magasabb egy picivel most abbahagytam a gyógyszer szedest hogy a szervezetem kiuruljon a gyogyszertol! Szeretnék tul lendülni ezen! Bár sokat is foglalkozom ezzel ezért írtam hogy pszichés is lehet! Kérném a segítségüket ha lehet hogy szeretém kizarni a szív illetve agyinfartus lehetőség köszönöm a valaszukat!

        Dr. Szanyi Andrea válasza a szédülékenység témában

        Kedves Kérdező! A szívinfarktus illetve az agyvérzés kizárására a javasolt gyógyszerek abbahagyása nem a megfelelő módszer, amennyiben mindegyik szedését abbahagyta. A leírásában csak laborvizsgálatról tesz említést. Nem tudom, hogy történt-e EKG, kardiológiai vizsgálat illetve a pajzsmirigyműködés vizsgálata. Amennyiben nem, akkor ezek elvégzését mindenképpen javasolnám. A további gyógyszerelést pedig beszélje meg háziorvosával.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2018. december 27., 09:55; Megválaszolva: 2018. december 31., 19:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr. Két éve diagnosztizáltak nálam autoimmun betegséget, és Leiden mutációt heterozigóta típussal. A laboreredményemben az Anti TPO 1300 fölött volt és szelén tablettát javasolt az orvosom. Őszintén szólva engem nagyon...
        Tisztelt Dr. Plósz János Úr! 21 éves vagyok, állandó ülő munkát végzek (számítástechnika). Tavaly azaz 2019. decemberében bal oldali szúró hasi fájdalmaim voltak, elmentem vele háziorvoshoz - Normix gyógyszerkúrát kaptam 5 napon...
        Tisztelt Doktor Úr! 39 éves férfi vagyok és a következő problémával/problémákkal küzdöm. Tavaly szeptember végén - október elején indult a dolog azzal, hogy evés után egy/másfél órával, elnehezült a gyomrom, nagyon teltnek éreztem és...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...
        üdvözlöm. közel 3 éve szenvedek egy ismeretlen betegségben Tüneteim -kezdetben alhasi / deréktáji fájdalom (bal alhas + bal deréktáj) bal herém mintha nem lenne ugyanolyan vérbő, valamint csomós,sárgás ejak. -gyakori...