Gyógyszer szedés

Tisztelt Doktor úr! 3 éve béltükrözés alkalmával megállapították, hogy diverticulitisem van. Normixot kaptam. Sajnos csúnya rosaceában is szenvedek. A bőrgyógyász INERTÁT írt fel, de nem merem szedni, mert olvastam, hogy nagymértékben felelős a vastagbél vérzés kialakulásáért. Megszeretném kérdezni hogy a diverticulitis emeli a kockázatot az INERTA szedésekor? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Plósz János válasza a Inerta témában

Az Inerta bélgyulladást okozhat és ez járhat vérzéssel, de a diverticulosis nem ellenjavallata a terápiának.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. november 15., 15:01; Megválaszolva: 2018. november 15., 15:06
Kérdések és válaszok: Egyéb
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! Ma voltam nyaki ultrahangon. Pici meszesedés található. Significans szűkület nem mutatható ki. Az artéria vertebralisok szabályos...
Hasnyálmirigy vagy gyomorprobléma...
Tisztelt Doktornő! Nagyjából szeptember vége óta vannak különböző emésztési problémáim. Amit kiemelnék, hogy gyakori gyomortájéki, ill...
Dalacin 300 és rubofen 500 szedhető...
Üdvözlöm Dokotornő ! Fel duzzadt arc a szem ig baloldalon , ügyeletes fogorvos felírta a dalacin 300 mg-ot , tegnsp este óta szedem ,de reggelre és...
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...