Külső aranyér és fogamzásgátló szedése és edzés

Tisztelt Doktor Úr! Fogamzásgátló tablettát szedek (Lyndinette 20) Egy hónapja kezdtem el szedni, de mellette rendszeresen edzek konditeremben, és KÜLSŐ ARANYEREM keletkezett, nem tudom pontosan, hogy trombotizált aranyérről van-e szó, időként elmúlik, és néha néha kiújul. Az volna a kérdésem, hogy a fogamzásgátló tablettát szedhetem- e tovább?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza aranyér témában

A fogamzásgátló tabletták magát az aranyerességet nem provokálják, de a véralvadási készséget emelik. Mindenképp érdemes lenne szakemberhez fordulni, hogy tényleg külső aranyér-e a probléma (vagy belső aranyér esik elő a végbélnyíláson) . A fokozott hasprés használata, a hasűri nyomás emelkedése képes aranyér-betegséget provokálni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. október 17., 19:47; Megválaszolva: 2017. október 20., 11:13
Kérdések és válaszok: Egyéb
Aranyér vagy rák?
Tisztelt Doktor Úr! 4-5 napja elrontottam a hasam, hasmenés és hányás volt, hasmenés nagyjábol két napig. Fájt, égetett néha viszketett. Azóta...
Végbál táji rángás ülés közben.
Tiszteletem! Azért fordulok önökhöz mert 1 hónapja aranyeret állapítottak meg nálam. Detralexet illetve reparon kenőcsöt használok, de furcsa...
A viszeresség összefügg az...
Tisztelt Doktor Úr! Már gimnazista koromban fásliztam a lábam a kitüremkedő viszér miatt. 3 gyermeket szültem mind a három szülés után...
Trombotisalt aranyér
Tisztelt dr Szigeti Nora! Külső aranyéremért metszetek 1 napja.. Verogot távolították el. Még mindég szivárgó vérzés van normális ez.Kamilas...
Kemény széklet után aranyér
Tisztelt doktor úr! Úgy kb 5 6 napja a székletemnek az eleje nagyon kemény volt, ami valószínűleg felsérthette a végbélnyílásomat, (eléggé...