Hasi probléma

Tisztelt Doktor úr 2 hete kezdődött a problémám, erős hányingerem volt étkezés után, étvágytalansággal párosulva. 1 hét múlva mérséklődött, viszont újabb tünet lett a nyelőcső égése illetve savas íz a számban. Erre írt fel a háziorvosom Controloc 40mg-os gyógyszert mert valószínűleg reflux. Jelenleg székletürítés és étkezés után hasi fájdalmam van. Főleg a jobb oldalon enyhe nyomás vagy görcs formájában. Voltam laborvizsgálaton de negatív lett. Elvileg az epe, hasnyálmirigy probléma kizárva. Ön szerint milyen probléma lehet a háttérben. Hozzáteszem elég stresszes, idegeskedős jellem vagyok. Esetleg ez a probléma forrása? Tisztelettel: Jóna Tamás

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Plósz János válasza gyomor-bélhurut témában

Valószínűleg gyomor-bélhurutja zajlott, ennek a maradványtüneteit észleli, melyeket a stressz súlyosbíthat. Javaslom, használjon probiotikumot pár hétig, egyen rendszeresen, egyszerre keveset. lassan, nyugodtan.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. szeptember 02., 14:37; Megválaszolva: 2016. szeptember 04., 18:16
Kérdések és válaszok: Egyéb
Pfizer covid vakcina
Tisztelettel érdeklődöm, hogy kaphatok e Pfizer covid elleni vakcinát, ha nemrég kaptam meg a csontritkulás elleni gyógyszeremet injekció formájában...
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktor Nő/Úr! 2 éve szenvedek szédülékenységben. A szédülés jellege, kótyagos, enyhe egyensúlyzavar kíséri. A nap 24 órájában. Minden...
Szédülés és magatehetetlenseg
Idős nagymamám esetében írok. Demenciaja régóta fenn állt,naponta többször is rá kellett nézni, de a maga tempójaban ugyan, de jönni menni...
Orvosi vizsgálat
Tiszteletem. Volna egy olyan problémám, hogy folyamatosan zaklat a környezetem azzal, hogy homoszexuális vagyok. Tudni szeretném, orvosilag valamilyen...
Segítség kérés
Segítséget szeretnék kérni betegségem felderítésében, mert sajnos eddig erre nem sikerült megfelelő orvost találnom, és az állapotom egyre...