• Abbahagyjam a fogamzásgátló szedését?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Azért fordulok önhöz, hogy megkérdezzem ön szerint a fogamzásgátló tabletta szedése járhat súlyos következményekkel? Mert elkezdtem szedni a Taisia nevű gyógyszert, eddig annyi mellékhatást észleltem, hogy fájt a fejem tőle egy kicsit és hányingerem volt.. Olvastam azonban, hogy okozhat trombózist és egyéb súlyos betegségeket, ezért már nem is vagyok olyan biztos a szedésében és teljesen megijedtem, így most nem tudom, hogy ezzel a bizonytalansággal érdemes-e tovább szedni vagy inkább térjek vissza a hagyományos óvszer használatára. Ön, mint orvos a fogamzásgátlók mellett vagy ellenük van? Előre is köszönöm szépen válaszát!

        Dr. Tekse István válasza a óvszer témában

        Kedves Kérdező! A fogamzásgátló tablettának megvannak az ismert veszélyei, melyek bizonyos százalék eséllyel fordulnak elő, ezeket a gyógyszer szedésének kezdetekor ismertetjük a beteggel illetve ki kell vizsgálni - ha szükséges -, hogy egyes dolgokra van-e hajlama. Ha ezeket valaki kockázatosnak ( ezeket a veszélyforrásokat ) találja akkor érdemes más - pl. óvszer - fogamzásgátló módszert alkalmazni. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2016. augusztus 02., 17:52; Megválaszolva: 2016. augusztus 10., 12:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Néhány hónapja az alábbi panaszok jelentkeznek: hosszabb ülés után a farkcsont környékén tompa fájdalom, hosszabb séták után pedig a végbélnyílásnál és a mellette lévő combizomzatnál jelenik meg húzó fájdalom, de...
        Kedves Doktor Úr. múlt héten írtam. lehet hurut lehet ibs. Továbbra is eléggé görcsül az alhasam. Csípőm és a derekam is fáj. Lassan 2 hete. Ha hurut meddig kell kb a javulásra várnom? Ill Chronra vagy rákra ne gondoljak, vérvételem és...
        Üdvözlöm Problémám nem tudom hogy mell eredetű-e vagy gyomorproblémára vezethető-e vissza. Gyakran érzek tompa nyomó érzést a bal mellem környékén de a legerősebben pont a bal mellem alatt valahol a gyomorom és a mellem között..talán a...
        Tisztelt Dr úr!Pár hete írtam Önnek,reggeli lágy széklet témában! Lenne ,még pár kérdésem! két hete szedem a protexin ibs floreát,és dicatelt!múlt héten már minden reggel formált volt a székletem,mérséklődött a beleim korgása,...
        Tisztelt Doktor Úr! Egy éve Nissen-fundoplicatio-műtétem volt nagy mértékű rekeszsérv miatt. A poroblémám, hogy gyomor puffadásra szívritmus zavarok jelentkeznek, (kardiolódus holterrel igazolta, napi 1,1%-ban kétgócú VES), szívem különben...
        Tiszteletem! 2-3 napja meg ettem egy almát. Elkezdte irritálni valami a szájpadlásomat aztán ki dobtam és másnap reggelre ezek a pici lyukak lettek a számban amik érintésre nyelvel lyukak de nem mélyek és fáj is egy kicsit ha valami hozzá ér...
        Kedves Doktor úr! Hisztamin intolerancia (DAO) értékem 5,4. Kérem legyen szíves ezt véleményezni, mert már voltam orvosnál, de ő azt mondta ezzel nem tud mit kezdeni. Egyébként magas laktóz és laktulóz eredményem is lett. Tejfehérje...
        Tisztelt Dr.ÚR. NEM rég voltam ŕákszűrésen és ez ált a levélben. "rákszűrésében egy minimális éltérést írt le a cytológus (LSIL), ami a méhnyak . Ezt okozhatja HPV-fertőzés. Illetve szükséges 3hónap múlva HPV Szűrésre menni. Meg...
        Jó napot.Messze dolgozok ,kész lett a munkaalkalmassáim van egy két eredmény ami határérték felet van.süllyedés meghat 7mm/ó ,fehérvérsejt 8,9G/L ,neutrophil 80% lyphocita 13,8 ,monocyta 5,6% eosinophil 0,00 % basophil0,4 % neutrohil 7,14 G/L...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! A csatolt képen láthatóak édesanyám legutóbbi laboratóriumi eredményei. Milyen további vizsgálatokat javasolnának az eredmények alapján, illetve milyen probléma, betegség húzódhat meg a háttérben? Válaszukat...