menstruációs zavar

Tisztelt doktor úr! A párommal amikor öszzejöttünk fogamzáagátló tablettát szedtem kb 2 évig ekkor rendszeres volt a menszeszem, gyogyszer elkezdése előtti időszakban nem néha néha kimaradt 1 hónap. Majd a gyógyszert abba hagytam mert gyermeket szeretnénk ekkor jó 2 hónapig nem jött meg a menszeszem, elmentem nőgyógyászhoz, megvizsgált majd írt fel gyógyszert a hormonokra. Ekkor rendbe jött a ciklus 2 3 hónapig rendben is volt, most megint késik kb 3 hete. Tesztet csináltam negatív lett. Ön szerint mi állhat a háttérben? Érdemes lenne visszamenni az orvoshoz? Lehet komolyabb baj is?

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A menstruációs zavar oka hormonális, a peteérés hiánya okozhatja nagy valószínűséggel.

Szakorvosi vizsgálatra, ultrahang vizsgálatra és hormonlabor vizsgálatra van szükség.

Ezek birtokában gyógyszeres kezelés jön szóba, a peteérés gyógyszeres rendezése.

Keressen fel nőgyógyászati szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. március 27., 23:16 ;Megválaszolva: 2016. március 28., 16:00
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...