vér a székletben

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő lenne.Lehet-e összefüggés a bilobil kapszula és véres széklet között? Vásároltam bilobil kapszulát melyből minden nap csak egyet vettem be, és a második nap után, reggel vizes hasmenésem volt. Majd harmadik nap semmi tünet, és a negyedik kapszula után ismét reggeli hasmenésem, amiben élénk piros vér volt a székleten és a papíron is, csík formájában. Azóta a gyógyszert nem mertem szedni, hasmenés nem is fordult elő és vért sem láttam.

Dr. Plósz János válasza hasmenés témában

A hasmenést okozhatja a Bilobil szedése, a vérzés már inkább a hasmenés következményének tűnik. Ha a vérzés ismétlődik, mindenképp érdemes kivizsgáltatni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. február 07., 15:54 ;Megválaszolva: 2016. február 07., 18:06
Kérdések és válaszok: Egyéb
Vizes hasmenés
Tisztelt Doktor Úr! A problémám 2017-ben kezdődött napi ötször hatszor volt hasmenéses székletem és eltartott 2-3 hónapig, utána normalizálodott...
Hasmenés rendszeresen
Tisztelt Doktor Ur. Hónapok óta tartó hasmesésem van.Ez szinte rendszeresen a reggeli órákban jelentkezik, hirtelen székelési ingerrel, majd először...
Rendszeres hasmenés
Tisztelt Doktor Úr! Kb. 20 éve küzdök rendszeres hasmenéssel. Kb. 27-28 évesen eltávolították az epehólyagom. 20 évvel ezelőtt a Kreon 2000 nevű...
Visszatérő hasmenés
Tisztelt Doktor Úr! 2016 márciusában diagnosztizáltak nálam rosszindulatú hererákot. Abban a hónapban volt két műtétem, majd 4 kúra BEPA...
Emésztési/Székelési problémák
Tisztelt Doktor Úr! Múlthét folyamán Hétfőn, és Kedden hasmenésem volt, semmi fájdalommal. Folyékony, sárgás szín. Azután a további napokban...