Kérem valaszoljon

Jo napot! Olyan kérdésem lenne hogy en mar több éve szedek fogamzásgátlót eddig nem fordult elő velem ez. Vasárnap kellett volna (10.en) bevennem de sajnos elfelejtettem es 11.en hétfőn sikerült bevennem es csak 1et. Szombaton szoktam befejezni a gyógyszert de most így vasárnap fogom. Es gondolom megzavarta a szervezeten mert ver es barna valami is jött. Ez amiatt van h rosszul vettem be? Es meddig tart? Es jövő hónapban akkor hogy kezdjem el ugyan így hétfőn ahogy véletlen ebben a hónapban?

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A vérzés és barna folyás lehet gyulladás miatt is.

A fogamzásgátló gyógyszert 7 nap szünet után a nyolcadik napon kezdje el, az előírásnak megfelelően szedje.

További panasz esetén nőgyógyászati szakvizsgálat jön szóba.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 18., 13:07; Megválaszolva: 2016. január 18., 21:30
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...