Fogamzásgátló-barnás pecsételés

Tisztelt Doktor Úr, 30 éves nő vagyok, 20 éves korom óta megszakítás nélkül szedek fogamzásgátlót, 4 évig Lindynettet, amjd 6 évig Yadinet. Tavaly március óta elég sokat fogytam (25kg) , de szépen lassan, sok edzéssel. Tavaly nyár végén (július, augusztus) előfordult, hogy a Yadine utolsó 4-5 tablettájánál barnás pecsételés jelentkezett, majd abbahagyás után normális menstruáció. Elmentem az orvosomhoz, Citológia, UH rendben volt, felírt egy Mirabella nevű fogamzásgátlót ami ugyan az alap problémámat megoldotta, viszont tele lett az arcom gyulladt, fájó aknékkal illetve "éhenkorásszá" váltam a tablettaszedés mellett. Pecsételés ugyan nem volt, de a 3 levél szedése után most visszaálltam a Yadinera mert még nem tudtam időpontot kapni az orvosomtól, viszont 2 havi Yadinom volt még. Most a 10.tablettánál újra barnás pecsételésem van, konkrétan ilyen sötét barnás maszat, már 3.napja. szedjem tovább a yadinet, mert lehet hogy beáll, vagy számomra felejtős lehet az a tabletta? Minden másban tökéletes fogamzásgátló volt. Ilyenkor véd a tabletta?

Dr. Tekse István válasza vérzés témában

Kedves Kérdező!

Nehéz válaszolni az ilyen panaszokra, lehet érdemes lenne pihentetni a tablettát vagy másikféle fogamzásgátló módszert találni (akár méhen belüli eszközt)

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2016. január 11., 08:01; Megválaszolva: 2016. január 12., 11:22
Kérdések és válaszok: Egyéb
Visszatért menstruáció? Vagy valami...
Tisztelt Doktor Úr! 4 évvel ezelőtt non -hogkins lymphómát diagnosztizáltak, melyből gyorsan felgyógyultam, azóta teljes remissizóban vagyok...
Vérző végbél/nyílás
Udv! Szombat este feltűnt, hogy véres a bugyim, elenk piros ver, nem tul sok.Kesobb semmi, 3napra ra megint hasonloan.Elotte nem voltam wc-en.Szimplan...
Menstruációs zavar
Doktor úr. Olyan gondal fordulok önhöz, hogy babát tervezünk. Most volt egy napja Peteeres az én számolásom szerint ma pedig verzek..miért?: (
Mi lehet az oka a menstruációm...
18 éves vagyok, 1 éve megszakitásos modszerrel vedekezem a mostani ciklusom kb 19 ik napján volt némi vérzésem amit a tisztasági betéten vettem...
Abortusz utáni első menstruáció
Üdvözlöm 2015. November 4-én volt terhesség megszakításom. Műtét után semmi vérzésem nem volt. Tegnap jött meg először. Egész nap normál...