fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr! 3 évig szedtem a lyndinette fogamzásgátló tablettát, semmi problémám nem volt vele, de egyszer elkezdtem a gyógyszer mellett is vérezni, szinte egész hónapban, miközben szedtem. Abbahagytam a gyógyszert ez miatt. Tanácsolták, hogy váltsak gyógyszert, mert "hozzászokott" a szervezetem a régihez. Ez lehetséges? Szükséges egy magasabb hormontartalmú gyógyszer? Milyen veszély áll fent akkor, ha nem a menstruáció első napján kezdeném szedni az új fogamzásgátló tablettát, hanem előtte már? Válaszát előre is köszönöm, várom!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza oc témában

Kedves Kérdező!

Érdemes pár hónapig nem szedni semmit és óvszerrel védekezni, illetve kérdéses, hogy miért is kezdett vérezgetni (a gyógyszer állandó) , nincs-e Önnek valami gyomor vagy bél problémája. A gyógyszert a ciklus 1-2. napján kellene elkezdeni.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. december 29., 19:23; Megválaszolva: 2015. december 31., 19:36
Kérdések és válaszok: Egyéb
Fogamzásgátló védelem
Tisztelt Doktor úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 1 éves rendes tablettaszedés óta, nagyon lecsökkent a megvonásos vérzésem és egyre...
Szteroidos krém használat...
Tisztelt Doktor Úr! Arról érdeklődnék öntől, hogy gyengítheti-e a az ekcémámra használt szteroidos krém (Ftorocort) használata a...
Fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Úr! Most kezdtem el szedni a Novynettet (eddig még nem szedtem fogamzásgátlót) a menstruációm 4. napján. Kérdésem lenne, hogy...
Lindynette 20
Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő lenne: 7 éve Lindynette 20 fogamzásgátló tablettát szedek. A tablettát mindig lefekvés előtt...
Szedjek-e fogamzásgátlót?
Tisztelt Doktor Úr! Ön mit gondol a fogamzásgátló tablettákról? Érdemes őket szedni a nem kívánt terhesség ellen, vagy inkább más módszert...