Mitől fáj a gyomorszáj?

Tisztelt doktor úr! A gyomorszáj-nál érzek erős szúrást az utóbbi 2 napban. Hátba átsugárzó fájdalom, amely este jön elő legtöbb esetben és fokozatosan erősödik. Már többször előfordúlt, hogy fájt és éjszaka sem tudtam pihenni. Gyógyszerek ritkán tudnak egy kicsit hatni a fájdalomra. 3-4 napig tart a fájdalom, majd egy-két hónap múlva ismét visszatér, már egy éve küszködöm vele. Orvosnál még nem voltam vele, mivel mostanában tűnt fel, hogy milyen gyakori és erős a fájdalom. Ha kérhetnék öntől valamilyen meglátást, mit gondol mi állhat a háttérben a tünetek alapján? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza gyomorfájdalom témában

Reflux betegség okozhat ilyen jellegű panaszt. Javaslom, egyen gyakran, rendszeresen, egyszerre keveset, kerülje a szénsavas italokat, valamint étkezés után 2 órán belül ne feküdjön le (vacsorázzon korábban) . Ha a panasz nem szűnik, mindenképp keresse fel háziorvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 27., 13:57; Megválaszolva: 2015. december 27., 15:22
Kérdések és válaszok: Egyéb
FÉLELEM AZ EVÉSTŐL 2
kedves Doktor Úr! Köszönöm a gyors válaszát! (én vagyok,aki nem mer enni) Ön javasolta, hogy estére quamatel ,gaviscon stb-t használjak... Csak...
Nem merek enni
Kedves Doktor Úr! Rettegek az evéstől! Ez azóta van így,mióta szedtem a PPI-ket-többfélét is- és mindegyiktől szinte leállt az emésztésem...
MIKORRA VÁRHATÓ JAVULÁS
Kedves Doktor ÚR! Az elmúlt 1 hónapban össze-vissza szedtem a ppi-t és a quamatelt. - 9 nap PPI - 10 nap Quamatel-fokozatosan levezetve a PPI-t - 4...
ppi kúra után
Tisztelt Doktor Úr! A Refluxon-t szedtem legutoljára, napi egyszer 15 mg-ot egy hétig. Sajnos csak egyre rosszabbul lettem tőle.. A legfőbb panaszom...
Gyomor panaszok 2.
Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18: 11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de...