Fogamzasgatlo abbahagyasa

Tisztelt Dr. Úr! E hónapban voltam nőgyógyásznál aki azt javasolta, hogy mivel 2014.08. Hotol szedem a gyogyszert tartsak egy honap szunetet es aztan ir fel masikat. Ez ido alatt mennyire lesz hatassal a menstruariora a kihagyas? Illetve ha ezutan elkezdem szedni a menzeszem napjan felteve hogy lesz nem marad ki a szunet miatt akkor egy honap utan visszaall a vedettseg? Eddig deciora 0.02mg-t szedtem Valaszat koszonom.

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A gyógyszer szüneteltetés nem javasolt.

Ennek a következménye a rendszeres menstruáció felborulása lehet.

Az alkalmazott készítmény korszerű, alacsony hormontartalmú.

Ezeknél már nem kell időleges szünetet tartani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 26., 01:55; Megválaszolva: 2015. december 27., 14:08
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...