Cerazette

Tisztelt Doktor Úr! Októberben kezdtem el szedni a cerazette gyógyszert novemberben elutaztam és a gyógyszer itthon maradt tehát kimaradt egy hónap most december 20-kán megjött a rendes vérzésem a kérdésem az lenne hogy folytathatom e a gyógyszer szedését egy hónap szünet után és hogy nagy baj e ha nem a vérzés első napján kezdem el szedni válaszát előre is köszönöm Ildikó

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Az esetleges terhesség kizárása után a gyógyszer ismét alkalmazható.

Ha nem a vérzés első napján kezdi el szedni, akkor e hónapban is kiegészítő védekezésre van szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 20., 21:50; Megválaszolva: 2015. december 21., 20:15
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...