Fogamzásgátló szedése

Tisztelt Doktor Úr! 18 éves vagyok és körülbelül 1 éve lamna fogmzásgátlót szedek, mivel policisztás ovárium szindrómám van. Sajnos most döbbentem rá, hogy egész eddig rosszul értelmeztem a gyógyszerszüneteket és 7 nap helyett mindig csak 6 nap szünetet tartotam. Ugyanis, ha mondjuk hétfőn még bevettem a fogamzásgátlót következő hét hétfőn már kezdtem az új levelet. A kérdésem az lenne, hogy ebből lehet valami probléma?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Ebből nem lesz probléma.Így lehet továbbra is alkalmazni a készítményt.

Fix napokra esik a gyógyszer szünet és a kezdés is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 18., 13:00; Megválaszolva: 2015. december 18., 22:14
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...