fogamzásgátló

Jó napot Doktor Úr? szeretném kérdezni, hogy fent állhat-e a terhesség gyanúja, ha már 7hónapja szedek Jangee fogamzásgátlót, de egy hónapja egyik este használtam Dalacin hüvelykrémet, majd másnap együtt voltam a barátommal egyéb védekezés nélkül, majd napra pontosan megjött a menstruációm, ami nem nevezhető annak, mert 4 napig sűrű barna váladékozás volt, utána pedig rendszeresen, a mai napig szúr az alhasam, fáj a fejem, és a hideg is ráz.Csináltam már terhességi tesztet az együttlét után 3 héttel és azon csak az ellenőrző csík jelent meg halvány rózsaszínen, miről lehet most szó? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A hüvelybe helyileg alkalmazott gyógyszer nem befolyásolja a szájon át alkalmazott fogamzásgátló készítményt.Ezt a pontosan érkező menstruáció is igazolja.

Terhesség nem valószínű.

Az alhasi fájdalom fejfájás, hidegrázás tünetek gyulladásra utalnak.Ennek kivizsgálása tanácsos.Keressen fel nőgyógyászati szakrendelés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. november 09., 17:27; Megválaszolva: 2015. november 09., 22:27
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...