visanne szedése

Üdvözlöm! Visanne gyógyszert szedek nyolc hónapja endometriózis miastt az első két hónapban nagyon véreztem küretet csináltak de még utána négy hétig pecsételtem most 6 hete megint pecsételgetek barnázok néha görcseim is vannak nem tudom hogy ez így normális-e a nőgyógyászaton azt mondták ez belefér a gyógyszer mellett nem tudom mit tegyek köszönettel Vargáné Anikó

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Azoknál a nőknél, akik olyan betegségben szenvednek, ahol a méh nyálkahártyája (endometrium) belenő a méh izomrétegébe, amit adenomiozis uterinek neveznek, illetve a méh jóindulatú daganatában szenvednek, amit olykor fibróma uterinek hívnak (uterusz leiomiomatózusz) , a Visanne szedése alatt a hüvelyi vérzés erősödhet. Ha a vérzés erős és folyamatos, az alacsony vörösvértestszámhoz vezethet (vérszegénység) , ami az esetek egy részében súlyos lehet. Vérszegénység esetén beszélnie kell kezelőorvosával, mert lehet, hogy abba kell hagynia a gyógyszer szedését. A gyógyszerrel kezelt nők többsége változást észlel a menstruációs vérzésében.

Rendellenes vérzés esetén nőgyógyászati szakvizsgálat javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. november 09., 10:32; Megválaszolva: 2015. november 09., 16:54
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...