Fogamzásgátló és antibiotikum

Üdvözlöm! 2 napig szedtem CIPROFLOXACIN 1A PHARMA nevű gyógyszert felfázásra, majd körülbelül 3-4 nap múlva a barátommal szeretkeztünk és mivel fogamzásgátlót szedek már 2 éve így másfajta védekezést nem használtunk. A kérdésem az, hogy befolyásolta-e a gyógyszer a fogamzásgátló hatását, és teherbe eshettem? Köszönöm előre is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A fogamzásgátló felszívódását kell biztosítani, ez időben 3-4 óra.

Ezért javasolt, hogy a fogamzásgátlót mindig külön szedjék be, valamint a felszívódási idő biztosítva legyen.

Ha korábban is, az előírásnak megfelelően rendszeresen alkalmazta a készítményt a védettség biztosított.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. november 09., 09:14; Megválaszolva: 2015. november 09., 16:26
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...