Extraszisztolé?

Tisztelt Doktornő! Az utóbbi két hétben azt tapasztaltam, hogy néha furcsa "koppanást" érzek a szívemnél, viszont a pulzusom nem feltétlenül emelkedett meg tőle, sőt, legtöbbször ugyanolyan maradt a szívem ritmusa. Ezért nem vagyok benne biztos, hogy ezek extraszisztolék voltak-e vagy csak valami más miatt éreztem ezeket a furcsa "rángásokat"... Semmilyen más egyéb tünetem nem volt tőle, az ijedtségen kívül. Voltam szívultrahang vizsgálaton még májusban, szívzörej gyanúja miatt, ám az eredmény negatív lett. Miktől lehetnek ezek a tünetek? Izom, vagy idegrángás is lehet? ... Pár évvel ezelőtt voltak pánikrohamaim, lehetséges hogy valami újra előhozta és csak túlreagálok dolgokat? Köszönöm előre is a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza ritmuszavar? témában

Kedves Kérdező, sajnos a leírt tünetek alapján nem tudom én sem megállapítani, hogy mi lehet a háttérben, legjobb lenne egy EKG a panasz alatt, amely segítene eldönteni, hogy van-e ritmuszavar. Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 31., 17:42; Megválaszolva: 2015. augusztus 31., 21:49
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboreredmény
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Ma kaptam meg a vérvétel eredményét és néhány eltéréssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményét. A legtöbb...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...