fájdalma sex

Kedves Doktor Ur.az a problémám ami már nagyon aggasz hogy 3 év vel ezelött volt egy méheltávolitásom.ami jol sikerült. Minden rendben volt a szexuális életemmel de az utébbi idöben nagyon fáj a szex. A párom csak félig tud behatolni mert tovább nem tud mert olyan mintha valami nem engedné tovább haladni szét akarok szakadni valami miatt amit nem tudom mi nem akar tágulni belülröl a hüvelyem inden évben járok szürésre minden rendben. A hüvely bemenet két oldalán van ez a fájdalom ha sikositot használunk az meg éget csip.nem tudom mi lehet az oka.kérem válaszát hogy esetleg mi lehet az oka.Köszönettel.SZ.Éva

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A fájdalmas szexuális együttlét oka, ha a leírt krémet használja, lehet gyulladás.

Ennek kivizsgálása tanácsos. A gyulladás rendezése után olyan hüvelykúp vagy krém használata tanácsos, mely a hüvelyhámot regenerálja.

Szakorvosi vizsgálat tanácsos, keressen fel nőgyógyászati szakrendelőt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 06., 10:38; Megválaszolva: 2015. augusztus 06., 23:37
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...