Seduxen korai terhességben

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, h kb.9 hetes terhes vagyok és sajnos régóta pánikbeteg. A terhességem megtudta után elöjöttek a tüneteim, de elég komolyan.Sajnos seduxent kell szednem reggel 1/2 szemet este pedig 1. A kérdésem az lenne h ez okozhat-e problémát a babának? A seduxen leirasaban azt olvastam h az 1.trimeszterben nem lehet szedni. Nagyon köszönöm a segitségét! B.Hajni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A pánikroham egy nagyon kellemetlen betegség. Rendkívül ijesztő tüneteket produkál, így nehéz együtt élni vele, de a babára túl nagy hatása nincs. Mégis az Ön érzelmei, félelmei, stresszhelyzetei befolyásolhatják a terhességet, és megnehezíthetik a mindennapokat. Az alkalmazott gyógyszer magzat károsító hatása alacsony dózisban nem ismert. Az Ön állapotát kezelőorvosa ismeri a legjobban, és mérlegelve a kockázatokat, ezért javasolta, hogy szükséges kezelni a betegségét, mert esetleg több kárt okozhat, mint a gyógyszer.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 03., 17:28; Megválaszolva: 2015. július 05., 00:04
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...