Májbetegség!

Biológiai terápiát kapok, SPA (Bechrev kór) - RA (rheumatoid arthritis) miatt, sokízületi gyulladásom van sajnos nagyon rég óta. A terápia szövődményeként a vérképem nagyon sokat romlott. Az alábbi értékek nagyon magasak lettek: Koleszterin, Triglicerid, GOT 2x, GPT 3x, GGT és a Se C-reaktív protein ultraszenzitív. Steatohepatitis-t valűszínűsítenek (a túlsúlyom és a biológiai terápia miatt) . Diétát javasolnak (zsír - és szénhidrát szegény) , testsúlyom csökkentése. Ebben kérném a szíves segítségét, h mit tudna nekem javasolni! Várom mielőbbi válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Plósz János válasza steatosis hepatis témában

A diéta és a rendszeres testmozgás segíthet az állapot rendeződésében. Diétán belül is az össz-kalóriabevitel markáns csökkentése javasolt a zsírbevitel megszorítása mellett.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. június 08., 09:27; Megválaszolva: 2015. június 08., 12:58
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...