Szapora szívverés, ritkuló haj, látás romlása

Jó napot kívánok! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy segítségét kérjem. Körül belül a problémám 5 éve kezdődött, izzadékony vagyok, szapora a szívverésem, a hajam mára látszóan megritkult, látásom romlott. Jártam szívultrahangon, ott nem mutatott ki elváltozást. Voltam pajzsmirigy ultrahangon, ott sem mutatott ki eltérést a vizsgálat eredménye. Kérem segítsen megtudni mi lehet a bajom, hova fordulhatok segítségért?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza vegyes tünetek témában

Kedves Kérdező!

Látásromlása miatt keressen fel szemészorvost. Nem írja, hogy történt-e laboratóriumi vizsgálat és annak mi volt az eredménye. Amennyiben nem, akkor javasolnám a vérkép, vas, vércukor és a TSH (pajzsmirigyműködés ) vizsgálatát. Gondolom EKG és kardiológiai vizsgálat történt és a szívultrahangot ezt követően végezték el. A hajhullás lehet alkati, de állhat a háttérben a szervezetben levő gyulladásos gócnak nevezett elváltozás is. Amennyiben ez felmerül, akkor úgynevezett góckeresést szoktak javasolni, ezt a háziorvosa is kezdeményezheti. Ezen eredményektől függően lehet további vizsgálatokat kezdeményezni. Amennyiben viszont semmi kóros nem igazolódik, akkor panaszainak egy részét, (izzadás, szapora szívverés) szorongás, feszültség is okozhatja, adott esetben ez kezelendő lehet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 27., 18:04; Megválaszolva: 2015. május 29., 07:18
Kérdések és válaszok: Egyéb
Tüdőembólia/Trombózis tünetek
2021 februárjában vettem észre magamon a következő tüneteket: - sportolás (kocogás) után néhány órával magas vérnyomás (170/110) - miután...
Mi lehet a bajom?
Üdvözlöm, a segítségét kérném a tüneteimmel kapcsolatban.Nyáron gombócot éreztem a torkomban és bedugult az orrom, fül-orr gégészeten...
Hipertónia, Magas koleszterin...
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! A gyógyulási esélyekkel és félelmeimmel kapcsolatosan szeretném feltenni kérdésemet, amely arra irányulna, hogy 28...
Kurkumin étrend kiegészítő...
Tisztelt Doktornő/Úr! Több helyen olvastam a kurkumin kedvező hatásairól. A kérdésem, hogy javasolják -e, és milyen dózisban az ilyen étrend...