Fogamzásgátló

Tisztelt doktor úr! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a 7 napos szünet után a 8. napon történő együttlét veszélyes-e? (mindig rendszeresen szedem a gyógyszert, de esti bevétellel, a kérdés alatt pedig délelőtti együttlétre gondolok) köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza oc témában

Kedves Kérdező!

Ez semmilyen problémát nem jelent, amennyiben rendesen használt a gyógyszer.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. május 10., 18:38; Megválaszolva: 2015. május 25., 16:02
Kérdések és válaszok: Egyéb
Fogamzásgátló védelem
Tisztelt Doktor úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 1 éves rendes tablettaszedés óta, nagyon lecsökkent a megvonásos vérzésem és egyre...
Szteroidos krém használat...
Tisztelt Doktor Úr! Arról érdeklődnék öntől, hogy gyengítheti-e a az ekcémámra használt szteroidos krém (Ftorocort) használata a...
Fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Úr! Most kezdtem el szedni a Novynettet (eddig még nem szedtem fogamzásgátlót) a menstruációm 4. napján. Kérdésem lenne, hogy...
Lindynette 20
Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő lenne: 7 éve Lindynette 20 fogamzásgátló tablettát szedek. A tablettát mindig lefekvés előtt...
Szedjek-e fogamzásgátlót?
Tisztelt Doktor Úr! Ön mit gondol a fogamzásgátló tablettákról? Érdemes őket szedni a nem kívánt terhesség ellen, vagy inkább más módszert...