labor eredmén

Tisztelt Doktornő! Köszönöm, hogy megtisztel figyelmével! 3 hónappal ezelőtt laboratóriumi vizsgálatom volt és az alábbi eredmények közül pár a normál értéken kívül esik. EO 7.1 % 1-4 EO.absz 0.75 G/L 05-0.45 NEUT 44.5 % 50-70 eGFR 90 ml/min/1.73m>90 összes kalcium 2.58 mmol/l 2.15-2.5 foszfát 1.51 mmol/l 0.87-1.45 albumin 52 g/l 35-52 25-hydroxi-D vitamin 78.80 nmol/l Szeretném tudni, hogy mi állhat a háttérben, illetve mit javasol, tanácsol. Ami az utóbbi egy éven belül szokatlan volt, hogy tavaly az arcszőrzetemen egy helyen 1cmx1cm-es foltban közel fél évig nem nőtt ki a szőr. Akkor készült egy immunológiai laborvizsgálat, ami rendben volt. Segítségét és válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Gábor

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza laborvizsgálat témában

Kedves Kérdező!

Az eosinofil sejtek nagyobb száma miatt allergia, a se Ca és se foszfát eltérés miatt a csontanyagcsere és a mellékpajzsmirigy irányába lenne érdemes további vizsgálatokat végezni

Üdv: dr. Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 18., 15:06; Megválaszolva: 2015. március 23., 23:54
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...