fogamzásgátló

Tisztelet Doktor Úr Szombati nap folyamán elkezdetem szedni a Ciprobay 500 mg antibiotikumot, mellette Jangee fogamzásgátlót is szedek, amit a tegnapi nap folyamán fejeztem be. A mai napon azonban megjött. Kérdésem, hogy lehet-e összefüggés a kettő között, okozhatta-e, hogy hamarabb megjött a szokásosnál? Másik kérdésem az lenne, hogy a fogamzásgátlót mikor kezdjem el szedni, azaz folytathatom e a szokásos 7 nap kihagyás után, vagy kezdejem hamarabb? Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Tekse István válasza oc témában

Kedves Kérdező!

Természetesen megzavarhatta a fogamzásgátló felszívódását a Ciprobay - így jöhetett akár hamarabb is a vérzés. 7 nap szünet után folytassa a szedést. Probiotikum javasolt.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. március 03., 21:54; Megválaszolva: 2015. március 04., 17:39
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...