Nyákos széklet

Tisztelt Doktor Úr! Bőrgyógyászati problémám miatt a bőrgyógyász Kliont írt fel elég sokáig kellett szednem. A kúra befejezése után hasmenésem lett. Protexin Balance-t kezdtem szedni. Javult a hasmensem (már nem olyan híg és kevésbé nyákos) , de még mindig vannak problémáim még most sem formált a székletem és kisfokú nyákosság még most is tapasztalható. Diétát tartok. Sajnos pánik beteg vagyok így az orvosi vizsgálatokat Nagyon Nehezen viselem (már próbáltam) Meg szeretném kérdezni, hogy a Klion után kialakult hasmenésem diéta és probiotikum szedése által rendeződhet-e. Válaszát megköszönve: Piroska

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza hasmenés témában

Igen, rendeződhet, javaslom, próbáljon más típusú probiotikuimot is használni (valamint az epehólyag-eltávolításnak is lehet következménye a széklet megváltozása) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 24., 11:48; Megválaszolva: 2015. február 24., 16:09
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...