Emésztőrendszeri probléma

Tisztelt Doktor Úr! 25 éves lány vagyok és azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2 és fél hónapja fehér nyálka szerű anyag van a székletemen.Ez a fehér nyák általában csík szerű és a székletemen szokott megjelenni.Néha friss vért is fedeztem fel a nyák mellett de ez talán 4 alkalommal volt azóta szerencsére nem. Más panaszom nincs.Nem fogytam, teljesen jól érzem magam, a székletem állaga és rendszeressége teljesen normális.Voltam vastagbél tükrözésen ahol mindent rendben találtak. A székletvizsgálat is negatív. A két és fél hónap alatt kétszer voltam vérvételen és hasi ultrahangon. A hasi ultrahang teljesen jó és a vérvétel is, egyedül az összbillirubin szintem emelkedett egy kicsit 20, 2 umol/L.Három hete jártam proktológusnál aki végbéltükrözést csinált és azt állapította meg, hogy másodfokú belső aranyerem van és gyulladt az analis csatorna.Kliont és Doloprocint (krém, kúp) írt fel. A gyógyszert beszedtem, a krémet és a kúpot elhasználtam.De sajnos a problémám továbbra is fenn áll és nagyon meg vagyok ijedve. Mindennap ott van a fehér nyálka a székletemben ami nagyon aggaszt.Kipróbáltam egy 5 napos léböjt kúrát és diétáztam is.Szedtem probiotikumot is de ez sem segített. Az lenne a kérdésem, hogy a belső aranyér okoz e ilyen panaszokat és hogy milyen további kivizsgálást javasolna, mert sajnos nagyon tanácstalan vagyok, hogy kihez és hova forduljak! Most egyenlőre várok mivel két hét múlva kaptam időpontot étel allergia (coelikaia, laktóz érzékenység) vizsgálatra.Ha esetleg ez is negatív lenne mit tanácsolna? Előre is Köszönöm a segítséget!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza Nyák témában

A nyák jelenléte a székleteben nem feltétlen jelent problémát, oka a bélhámsejtek fokozott újraképződése lehet (ezt általában gyomor-bélhurut gyógyulása esetén látjuk) . Ha minden negatív, akkor pre- és probiotikum tartós használatát (legalább 1 hónap) javasolnám.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 22., 16:07; Megválaszolva: 2015. február 22., 17:37
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...