Vérző gyomor

Tisztelt Dr. Plósz János! Egy probléma miatt keretem fel Önt, a kérdésem előtt szeretném ismertetni a történetem. 2014 nyara óta hánytattam magam azért, hogy lefogyjak. Sikerült is körülbelül 10 kilót leadni, de hiába áltattam magam, hogy utána nem fogom csinálni, egyfolytában az járt a fejembe amikor ettem valamit, hogy attól meg fogok hízni így az utam ismét a mosdóba vezetett. Mikor elkezdődött az iskola, abba hagytam mert itt nehezebb ezt megoldani. Azóta folyamatosan aggódom a súlyomon. Híztam 1-2 kilót és most azon vagyok, hogy ezt leadjam. Újra meghánytattam magam, viszont a gyomrom tartalma mellett vért is láttam az eset közben. Megijedtem és abba hagytam, nem tudom, hogy ez miért fordulhatott elő, hiszen a nyár folyamán nem tapasztaltam ilyent pedig akkor sokkal többször csináltam a hánytatást. Remélem nincs komolyabb problémám. Ön szerint mi lehet az oka a vérnek? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: E. Erika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza Bulimia témában

Az erőltetett hányás okozhatott nyelőcső-nyálkahártya sérülést. Ez általában jól gyógyul, nem ad okot aggodalomra, azonban a hányás oka, a bulimia mindenképp kezelésre szorul.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 03., 21:52; Megválaszolva: 2015. február 03., 22:09
Kérdések és válaszok: Egyéb
Bulímia hatásai
Tisztelt Doktor Úr! Sajnos 16 éve bulímiás vagyok. Az elmúlt években sokat javítottam a helyzeten, és fokozatosan csökkentem a rohamokat. Az nem...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...