• Hiperaktivitás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Abban a kérdésben fordulok önhöz, hogy hosszas utánnajárás után az a sanda gyanúm, hogy hiperaktív vagyok. Elmondanám hogy miért is gondolom így. Napi 12 órát töltök a munkahelyemen, 6-18 óráig. Ez után 18:45-től 20:30-ig konditeremben vagyok.(igen intenzív, izmokat erősen megterhelő edzést végzek). Este 22:00 - 23:00 óra között sikerül ágyba kerülnöm és reggel 4:30 -kor kelek. Az edzés H-K, CS -P napokon vannak. A munkahelyemen jól teljesítek, de ha megzavarnak a munkavégzésben képes vagyok nagyobb hibát elkövetni, vagy akár hosszú ideig azon töprengeni, hogy hol is tartottam. Rövidtávú memóriámmal vannak néha gondok. Feleségem nehezen viseli a szétszórtságomat, ráadásul jelenleg várandós. Szeretném tudni, hogy van okom-e az aggodalomra vagy csak több energiával rendelkezem mint a korombeli társaim? Ha mégis akkor a jövendőbeli gyermekünknek lehet problémája? Tudom ez kevés információ egy ilyen jellegű kérdésre de szeretném tudni mégis merre tovább. Köszönöm előre is válaszát! Minden tiszteletem az öné!

        Dr. Szanyi Andrea válasza a hiperaktivitás témában

        Kedves Kérdező! Nem derül ki, hogy az Ön által leírtak mióta állnak fenn, gyerekkorában volt-e valamilyen figyelemzavarral, koncentrációval, túlmozgással járó probléma, milyen jellegű munkát végez. A leírtak alapján nem lehet kimondani, a hiperaktivitást, javaslom keressen fel szakembert, pszichológust, ennek eldöntésére.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2015. január 25., 02:19; Megválaszolva: 2015. január 26., 13:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...
        üdvözlöm. közel 3 éve szenvedek egy ismeretlen betegségben Tüneteim -kezdetben alhasi / deréktáji fájdalom (bal alhas + bal deréktáj) bal herém mintha nem lenne ugyanolyan vérbő, valamint csomós,sárgás ejak. -gyakori...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretnék érdeklődni, hogy a petefészekrák mennyi idő alatt fejlődhet ki? 1-1,5 év alatt is lehetséges vagy ez hosszabb folyamat?
        Üdvözlöm! Az mennyire normális, hogy 29 napja szedem a Rabemant reggel (20mg) és este Quamatel 40et, de mellette mintha nem akarna a reflux múlni. Ég a gyomrom sokszor, bele szurkál néha, lüktet az egész hasam, gyomrom, a torkom be van gyulladva...
        Üdvözlöm,Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Ön felé,hogy körülbelül másfél hónapja,azt tapasztalom,hogy székletürítés után,kisebb-nagyobb mértékben,véres a törlőpapír,valamint kellemetlenebb,enyhébb,tompább fájdalmat...