Hajhullás új hajfesték után

Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban kérném szíves segítségét. Rendszeresen festem hajamat, 3 hete kipróbáltam egy új hajfestéket. Felvitelkor csípte a fejbőrömet. Festés után kis idővel el kezdett hullani a hajam, illetve kisebesedett a fejbőröm. Azóta is folyamatosan hullik, sebes. Kérdésem az lenne, hogy ilyen esetben meddig kell szüneteltetni a festést, illetve a hajvasalást? Varga cseppet szeretném kipróbálni. Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Párizs Ibolya

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Hajfestés témában

Ezt a festéket ne alkalmazza soha többet! Ha meggyógyul a fejbőre, utána még 2-3 hétig nem érdemes festeni a hajat. A hajvasalás nem tiltott.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. november 02., 12:18; Megválaszolva: 2014. november 17., 13:52
Kérdések és válaszok: Egyéb
Magas konjugált bilirubin
szeretnék megkérdezni mit jelent ha magas a konjugált bilirubinom (érték 4,1umol/L) , magas a limfocita % (45%) , neutrofil % és eozinofil % viszont...
Hasi ultrahang utáni teendők
Édesanyámat a reumatológus orvos küldte el hasi ultrahang vizsgálatra, de hozzá még soká jutunk vissza a lelettel, ezért kérdezem, hogy a hasi...
Combfájdalom
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Egyik pillanatról a másikra tegnap kutyasétáltatás közben a bal combomban (kívül, fent) elkezdett minden lépésnél...
Emelkedett káliumszint
Tisztelt Doktor Úr! Laboreredményem értékeinél a káliumszint 6 mmol/1 Gamma-GT 39 U/L mutatott emelkedéseket, más értékek rendben vannak....
Koronavírus elleni oltás
Tisztelt Webbeteg! Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz, hogy melyek azok az egészségügyi okok, amelyek kizárják a koronavírus elleni védőoltás...